Friday 1 February 2013

Romeo and Juliet

Ach Romeo, pročpak jsi Romeo?
Zapři otce, zřekni se jména…
Nechceš? Tak mi tedy přísahej lásku
a já nebudu již Kapuletová.
__________

O Romeo, Romeo! Why are you “Romeo?”
Deny your father and refuse to be called by your name...
Or, if you won’t, swear you are my love,
And I'll no longer be called a Capulet.
 
Původně jsem nechtěla spojovat tyto simíky s hrou od Shakespeara, ale když jsem vytvořila Julii, tak mi to nedalo a musela jsem jí vytvořit Romea.
__________

Firstly, I didn't want to connect this sims with Skakespeare's play, but when I created Juliet, I had to made for her Romeo.



(Slavnostní oblečení má Julie stejné jako každodenní)
__________

(Formal clothes Julie has same as everyday)





ROMEO
Potřebujete dodatky: Showtime (každodenní oblečení), Roční období (pouze kvůli oblečení na ven)
Použité downloady: vlasy-STORE , obočí , skin
__________

You need: Showtime (everyday clothes), Seasons (just because outwear outfit)
Used downloads: hair-STORE , eybrows , skin


JULIET
Potřebujete dodatky: Seasons (pouze kvůli oblečení na ven)
Použité downloady: vlasy , skin , obočí , rtěnka , šaty
__________

You need: Seasons (just because outwear outfit)
Used downloads: hair , skin , eyebrows , lipstick , dress

No comments:

Post a Comment